×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/09/12 - 11:15
  • بازدید : 694
  • تعداد بازدید : 40
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اعطای گواهی نامه آشنایی با قوانین مبارزه باقاچاق به اصناف شمیرانات

به نقل از شبکه بهداشت و درمان شمیرانات، مراسم اعطای گواهی نامه آشنایی با قوانین قاچاق اقلام سلامت محور پیرو مصوبه کمیته پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور و برگزاری کلاسهای آموزشی از مرداد ماه 98 برای اصناف منطقه تحت پوشش شبکه بهداشت ودرمان شمیرانات با همکاری اتاق اصناف شمیرانات برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شمیرانات دکتر« ایمان عموزاده» در مراسم اعطای گواهینامه آشنایی با قوانین قاچاق  اقلام سلامت محور با اشاره به اهمیت آموزش گفت: شبکه شمیرانات به عنوان یکی از حلقه های پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور همه تلاش خود را برای برگزاری کلاسهای آموزشی مبارزه با قاچاق کالا و تعامل با سازمانهای دیگر انجام می دهد آموزش نیز از موضوعات مهم در امر مقابله با ورود و مصرف کالای قاچاق است.

وی ادامه داد: آموزش نوع مهمی از سرمایه گذاری می باشد زیرا تاثیر چشمگیری در ارتقای سطح آگاهی و در نهایت عملکرد افراد دارد .

رییس اتاق اصناف شمیرانات، رییس مرکز آموزش و مطالعات حقوقی و اقتصادی اتاق اصناف شهرستان شمیرانات، کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه،مسئول مواد غذایی و فراورده های آرایشی وبهداشتی واحد معاونت غذا و داروی شبکه وروسای اتحادیه ها از دیگر اعضای حاضر در جلسه بودند و دیدگاه های خود را درباره اهمیت و ضرورت آموزش به اصناف بیان کردند.

مستندات این مراسم به حضور فرمانداری شهرستان شمیرانات و معاونت غذا و داروی دانشگاه ارسال شد.  

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 85836
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست