×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/02/21 - 10:41
  • بازدید : 71
  • تعداد بازدید : 71
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا در بازدیدهای شبکه بهداشت و درمان شمیرانات

همزمان با اعلام مصوبات جدید ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری کارشناس معاونت غذا و دارو و بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شبکه شمیرانات در پیگیری و اجرای مصوبات جدید ستاد ملی کرونا از هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری منطقه یک و واحدهای آرایشی و بهداشتی بازرسی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همزمان با اعلام مصوبات جدید ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری کارشناس معاونت غذا و دارو و بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شبکه شمیرانات در پیگیری و اجرای مصوبات جدید ستاد ملی کرونا از هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری منطقه یک و واحدهای آرایشی وبهداشتی بازرسی کردند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شمیرانات با حضور و نظارت بر بازرسی ها گفت: اجرا و پیگیری دقیق مصوبه های جدید ستاد ملی کرونا در منطقه تحت پوشش شبکه بایستی به منظور نظارت قاطع و مستمر بر اجرای پروتکل های بهداشتی به ویژه در زمینه سطح عرضه و توزیع مواد خوراکی، آشامیدنی و اقلام بهداشتی ویژه کرونا انجام گیرد.

دکتر «ایمان عموزاده» لزوم استفاده از ظرفیت های شبکه را مهم اعلام کرد و گفت: انجام بازدید های مشترک و آگاهی رسانی به مردم با همکاری سایر سازمان ها همگام با سایر فعالیت های شبکه موضوعی اساسی است که همواره باید ادامه داشته باشد. 

در آخر بازدید ها عدم فعالیت شش مجتمع تجاری در راستای اجرای مصوبات جدید ستاد ملی کرونا مورد تایید واقع شد و دو واحد آرایشی وبهداشتی و همچنین 29هایپرمارکت و یک موردبازدید و نمونه برداری از کارگاه تولید مواد غذایی از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی و بررسی اقلام بهداشتی غیر مجاز ویژه کرونا بررسی شد که تعداد 530 عدد اقلام خوراکی،آشامیدنی، دارویی و اقلام بهداشتی غیر مجاز ویژه بیماری کرونای غیر مجاز کشف و توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو و بهداشت محیط شبکه به ارزش ریال 250 میلیون ریال کشف و معدوم شد.

خاطر نشان می شود بازدید ها به صورت روزانه تا زمان اعلام بعدی ستاد ملی کرونا انجام خواهد شد.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 104396
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست