×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1403/07/23 - 08:54
  • بازدید : 75
  • تعداد بازدید : 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کشف و ضبط 130 قلم داروی قاچاق و خارج از شبکه توزیع رسمی توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو

130 قلم داروی قاچاق و خارج از شبکه توزیع رسمی طی رصد سایت های اینترنتی و فضای مجازی توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو کشف و ضبط شد.

طی رصد سایت های اینترنتی و فضای مجازی توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به همراه پلیس امنیت اقتصادی، با اخذ دستور قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 26،  اقدام به بازرسی از محل مشخص شده یک سایت با نام (الو کده) نموده و تعداد 71 قلم داروی قاچاق (خاص) شامل: داروهای شیمی درمانی و اعصاب و روان و 59 قلم داروی تولید داخل خارج از شبکه توزیع رسمی کشف و ضبط شد.

تمامی مدارک و مستندات خرید و فروش دارو، رسیدهای پستی و پرینت انواع نسخه های پزشک که توسط مردم در سایت بارگزاری می گردید از واحد مسکونی فوق کشف و به انبار معاونت غذا و دارو منتقل گردید.

ارزش تقریبی این اقلام به 10 میلیارد ریال تخمین زده شده است.

با توجه به ارزش داروهای مکشوفه و همچنین دخالت در امر پزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت، متهم جهت سیر مراحل قانونی به بازداشتگاه منتقل گردید.

همچنین سایت ها و فضای مجازی که توسط متهم در این خصوص ایجاد گردیده بود توسط ضابط قضایی و مراجع قضایی جهت مسدود نمودن آنها اقدام خواهد شد.

لازم به ذکر است معاونت های غذا و دارو بر اساس وظایف محوله از سوی سازمان غذا و دارو نسبت به رصد سایت های اینترنتی و فضای مجازی اقدام و در صورت مشاهده اقلام غیر مجاز و قاچاق نسبت به معرفی و اعلام متخلفین به مراجع قانونی اقدام می نمایند.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 147470
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست