×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/06/05 - 10:49
  • بازدید : 134
  • تعداد بازدیدکننده : 133
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت روز داروساز؛

حمایت از داروسازان باانگیزه و توانمند، سرلوحه فعالیت‌های دانشگاه

دکتر زالی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز داروساز خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به خود می‌بالد که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های اساتید برجسته این حوزه، هزاران داروساز را تقدیم جامعه کرده و در حوزه تحقیق، فناوری و تولید نیز همواره حمایت از داروسازان باانگیزه و توانمند را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، متن پیام دکتر علیرضا زالی به شرح زیر است:
 
"فرا رسیدن پنجم شهریورماه، زادروز شیمیدان و دانشمند برجسته، محمدبن زکریای رازی و روز داروساز بهانه مناسبی است برای قدردانی از مقام داروسازان که نقش پررنگی در ارتقای سطح سلامت و بهبود کیفیت زندگی مردم ایفا می‌کنند.
 
دهه‌های متمادی است که داروسازان، پژوهشگران و اساتید این حوزه با عزم راسخ و تلاش بی‌همتا افتخارات سترگی را در جهت خودکفایی تولیدات دارویی برای نظام سلامت کشور به دست آورده‌اند و در روزهای سختی همچون دوران مقابله با کرونا برای کاهش آلام همنوعان گام‌های مهمی برداشته‌اند.
 
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز به خود می‌بالد که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های اساتید برجسته این حوزه، هزاران داروساز را تقدیم جامعه کرده و در حوزه تحقیق، فناوری و تولید نیز همواره حمایت از داروسازان باانگیزه و توانمند را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.
 
امید است که در سایه فعالیت حرفه‌ای داروسازان پرافتخار کشور، شرایط ایده‌آل برای حرکت در مرزهای علم و خودکفایی هرچه بیشتر تولیدات دارویی در کشور رقم بخورد. ضمن تبریک این روز به جامعه داروسازان، به ویژه دانشجویان، اساتید و داروسازان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سعادت، بهروزی و توفیق روزافزون آنان را از خداوند مسئلت دارم.
 
دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی"
 
  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • گروه خبری : 130805
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست