×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/03/11 - 09:01
  • بازدید : 441
  • تعداد بازدید : 47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
از سوی شبکه بهداشت ودرمان شمیرانات صورت گرفت؛

انجام 60 بازرسی و کشف 210 لیتر الکل در سه ماه

شبکه های بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از روز های اول شیوع کرونا در کشور نقش عمده ای در آموزش و آگاه سازی مردم در رابطه با چگونگی مقابله با بیماری کووید 19 داشته اند. علاوه بر آموزش، بازرسی از سطوح عرضه جهت مقابله با توزیع لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده غیر مجاز یکی دیگر از اقدامات مهم شبکه های بهداشت و درمان بود. شبکه بهداشت و درمان شمیرانات به ویژه واحد معاونت غذا ودارو این شبکه اقدامات چشمگیری در حوزه مقابله با بیماری کرونا داشته است که در صحبت کوتاهی که با مدیر شبکه، آقای دکتر «ایمان عموزاده» داشته ایم به آنها اشاره شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شبکه های بهداشت و درمان دانشگاه  علوم پزشکی شهید بهشتی از روز های اول شیوع کرونا در کشور نقش عمده ای در آموزش و آگاه سازی مردم در رابطه با چگونگی مقابله با بیماری کووید 19 داشته اند. علاوه بر آموزش، بازرسی از سطوح عرضه جهت مقابله با توزیع لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده غیر مجاز یکی دیگر از اقدامات مهم شبکه های بهداشت و درمان بود. شبکه بهداشت و درمان شمیرانات به ویژه واحد معاونت غذا ودارو این شبکه اقدامات چشمگیری در حوزه مقابله با بیماری کرونا داشته است که در صحبت کوتاهی که با مدیر شبکه، آقای دکتر «ایمان عموزاده» داشته ایم به آنها اشاره شده است.   

آقای دکتر به طور خلاصه در مورد  فعالیت های  واحد معاونت غذا و دارو با نگاه ویژه بر  بیماری کووید19 صحبت کنید.

در سه ماه اخیر تلاش های گسترده واحد معاونت غذا وداروی شبکه درباره جلوگیری از توزیع، نگهداری و فروش اقلام غیرمجاز بهداشتی ویژه کرونا شامل الکل ها ژل های ضدعفونی کننده در کل منطقه تحت پوشش با همکاری سازمانهای دیگر انجام شده است و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی بازدیدهای مشترک، نمونه برداری ها و کشف و ضبط و معدوم سازی اقلام غیر مجاز ویژه کرونا و رسیدگی به گزارش شکایت های مردمی شبکه همچنان توسط واحد معاونت غذا و دارو ادامه خواهد یافت.

در مدت سه ماهه یعنی از ابتدای اسفند ماه 98 تا اواخر اردیبهشت چند بازرسی انجام شد و میزان کشفیات چقدر بود؟

انجام 60 بازدید مشترک و کشف و معدوم سازی حدود 210 لیتر الکل و ژل های غیر مجاز از داروخانه ها، عطاری ها، واحد های سطح عرضه شامل سوپرمارکت ها و هایپر مارکت ها اشاره کرد.

 با توجه به ادامه دار شدن روند بیماری چه تمهیداتی در مورد همکاری با سایر سازمان ها توسط شبکه درنظر گرفته شده است ؟

شبکه شمیرانات به عنوان یکی از متولیان سلامت در منطقه یک شهرداری و لواسانات و رودبار قصران همچون گذشته آماده هرگونه همکاری با سازمانها در زمینه آموزش، پیشگیری و مبارزه با پدیده قاچاق اقلام سلامت محور و اقلام غیر بهداشتی ویژه بیماری کرونا می باشد.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 92573
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست