×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/07/21 - 13:31
  • بازدید : 68
  • تعداد بازدید : 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت روز جهانی غذا؛

برنامه های مناسبتی معاونت غذا ودارو اعلام شد

در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مناسبت روز جهانی و هفته ملی غذا نشستی جهت تبیین برنامه های معاونت برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به مناسبت روز جهانی و هفته ملی غذا نشستی جهت تبیین برنامه های معاونت برگزار شد.

مدیر اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی در این نشست گفت: آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگسازی ها با در نظر گرفتن شعار جهانی روز تحت عنوان «رفتار ما آینده را می سازد» و عنوان ملی «آگاهی، مدیریت، اصلاح الگوی مصرف غذایی برای مبارزه با کرونا» اقدامات را برنامه ریزی کرده و پیش خواهیم برد.

دکتر «ندا رونده» ادامه داد: برگزاری مسابقه نقاشی بین فرزندان کارکنان معاونت با هدف افزایش مشارکت و تشویق کودکان برای مصرف تغذیه سالم، چاپ بنر و بروشور حاوی مطالب مربوط با موضوع تغذیه سالم، برگزاری دوره های آموزشی ویژه عموم مردم در خانه های سلامت با موضوع اصلاح الگوی مصرف غذایی برای مبارزه با کرونا از مهمترین اقدامات واحد نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آشامیدنی در این هفته خواهد بود.

او ادامه داد:همچنین دوره های آموزشی ویژه ای جهت مسئولان فنی کارخانجات برگزار می شود.

24 مهر (16 اکتبر) روز جهانی غذا می باشد که همه ساله با در نظر گرفتن یک شعار جهانی و یک شعار ملی به مدت یک هفته برنامه های مناسب با شعار هر سال انجام می گیرد.  

 

«رفتار ما آینده را می سازد» شعار جهانی روز غذا و «آگاهی، مدیریت، اصلاح الگوی مصرف غذایی برای مبارزه با کرونا» شعار ملی این روز می باشد.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 108990
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست