×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1405/04/07 - 11:38
  • بازدید : 7
  • تعداد بازدید : 7
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری کارگاه آموزشی «مصرف منطقی دارو و مقاومت میکروبی

به گزارش روابط عمومی، کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ با هدف ارتقاء دانش عمومی در زمینه مقاومت میکروبی و مصرف منطقی دارو، اقدام به برگزاری یک دوره آموزشی ویژه برای عموم مردم کردند.

این برنامه آموزشی که در مجتمع فرهنگی ورزشی شهربانو شهرداری منطقه ۱۳ برگزار شد، توسط کارشناسان دارویی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تدریس گردید.

محورهای اصلی این آموزش شامل موارد زیر بود:

  • مصرف منطقی دارو و آشنایی با نحوه مصرف داروها و اشکال دارویی، مقاومت آنتی‌بیوتیک، مسمومیت‌های دارویی و جوانی جمعیت.
  • برچسب اصالت محصولات وارداتی دارویی و هشدار در خصوص فرآورده‌های غیرمجاز.

همچنین در این برنامه، محصولات آموزشی تهیه شده در این معاونت شامل بروشورها و کتابچه‌های آموزشی در زمینه دارو و مقاومت میکروبی ارائه شد. علاوه بر این، پوسترهای مسمومیت‌ها، مقاومت میکروبی و سایر موضوعات مرتبط سازمان غذا و دارو نیز جهت آگاهی‌بخشی به شرکت‌کنندگان در دسترس عموم قرار گرفت.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 173662
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست