×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/12/17 - 11:46
  • بازدید : 129
  • تعداد بازدید : 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر ادراه نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو؛

به عضویت کمیته دیده بانی سلامت استان منصوب شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نامه ای دکتر «ندا رونده» مدیر ادراه نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه را به عضویت در «کمیته دیده بانی سلامت استان تهران» منصوب کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نامه ای دکتر «ندارونده» مدیر ادراه نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه را به عضویت در «کمیته دیده بانی سلامت استان تهران» منصوب کرد.

دکتر رونده، دارای مدرک دکترای داروسازی بوده و مدیریت اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه را در کارنامه خود دارد.

متن ابلاغ به شرح زیر است:

خواهر گرامی سرکار خانم دکتر ندا رونده

نماینده محترم معاونت غذا و دارو دانشگاه

سلام علیکم

نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند سرکارعالی، به موجب این ابلاغ بعنوان عضو کمیته دیده بانی سلامت استان منصوب می­شوید. امید است با همکاری سایر اعضاء و براساس آیین نامه مربوطه و با حمایت و همکاری دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان در جهت جمع آوری شاخص­های مهم سلامت در سطح استان و انتشار آنها در پایان سال با کیفیت مناسب همت گمارید، تا مدیران و سیاستگذاران سلامت و همچنین مردم قدرشناس و مشارکت جوی استان از نتایج آن بهـره­مند گردند.

توفیق شما را در انجام مسئولیت محوله از خداوند متعال مسئلت می­نمایم.

 

دکتر علیرضا زالی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 102634
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست