×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/08/19 - 10:47
  • بازدید : 65
  • تعداد بازدید : 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در معاونت غذا و دارو دانشگاه؛

جلسه هم اندیشی و اطلاع رسانی رابطین مبارزه با قاچاق برگزار شد

جلسه هم اندیشی و اطلاع ‌رسانی رابطین مبارزه باقاچاق اقلام سلامت محور شبکه های تحت پوشش درسالن جلسات معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور مسئول و کارشناسان حوزه پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور دانشگاه و نمایندگان شبکه های بهداشت و درمان دانشگاه برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جلسه هم اندیشی و اطلاع رسانی رابطین مبارزه باقاچاق اقلام سلامت محور شبکه های تحت پوشش درسالن جلسات معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور مسئول و کارشناسان حوزه پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور دانشگاه و نمایندگان شبکه های بهداشت و درمان دانشگاه برگزار شد.

 مهندس«حامدعبدی»مسئول حوزه پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور، درابتدای جلسه به مقوله پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور که از اهداف اصلی و ویژه معاونت غذا و  دارو می باشد، اشاره کرده و اهمیت مشارکت مردم را در تحقق این امر تاکید کرد.

او همچنین از حاضران جلسه اهتمام بیشتر نسبت به اثربخشی و ارتقای سطح فعالیتهای پیشگیری و مبارزه باقاچاق اقلام سلامت محور را خواستار شد.

 این جلسه با حضور کارشناسان قاچاق غذا و داروی شبکه های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشکیل گردید و مسائلی مانند ارائه اقدامات انجام شده برای پیگیری ایجاد پست و ردیف سازمانی مبارزه با قاچاق در شبکه های بهداشت تحت پوشش وارائه گزارش عملکرد شش ماهه نخست سال 1400 در قالب آمار مقایسه ای و اقدامات فرهنگی و آموزشی با توجه به 12 تیر ماه «سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری» در خصوص موضوع مبارزه با قاچاق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 درپایان جلسه شش مصوبه توسط اعضا به تصویب رسید و صورتجلسه و شرح آن برای پیگیری و انجام مصوبات در اسرع وقت به شبکه های تحت پوشش ارسال می شود.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 109940
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست