×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/07/14 - 13:56
  • بازدید : 78
  • تعداد بازدید : 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با ابلاغ معاون غذا و دارو دانشگاه؛

سرپرست جدید آزمایشگاه کنترل غذا و دارو معاونت منصوب شد

معاون غذا و دارو، دکتر «سید علیرضا مرتضوی» در نشست انتصاب سرپرست جدید آزمایشگاه کنترل غذا و دارو گفت: در دوره مدیریت قبلی عملکرد آزمایشگاه کنترل غذا و دارو به صورت منسجم پیش می رفت ولی با توجه به نیاز به تغییرات و استفاده از تجربیات دکتر «عطالله شکوری» تغییری در مدیریت آزمایشگاه انجام گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معاون غذا و دارو، دکتر «سید علیرضا مرتضوی» در نشست انتصاب سرپرست جدید آزمایشگاه کنترل غذا و داروگفت: در دوره مدیریت قبلی عملکرد آزمایشگاه کنترل غذا و دارو به صورت منسجم پیش می رفت ولی با توجه به نیاز به تغییرات و استفاده از تجربیات دکتر «عطالله شکوری» تغییری در مدیریت آزمایشگاه انجام گرفت.

وی همچینین به لزوم همکاری و تعامل این واحد با سایر سازمانها اشاره کرده و ادامه داد: امیدورایم در ادامه فعالیتهای آزمایشگاه کنترل غذا و دارو شاهد ارتقاء كمي و كيفي خدمات و فعاليتهاي آزمايشگاه در راستاي تامين هر چه بهتر سلامتي و ايمني اقلام دارویی، مواد غذايي، آشاميدني و آرايشي- بهداشتي باشیم.

دکتر مرتضوی در پایان با تقدیر از خدمات ارزنده مهندس«وحید مهدوی»، حکم ابلاغ دکتر «عطاالله شکوری  را قرائت نمود.

متن ابلاغ به شرح زیر می باشد.

جناب آقای دکتر عطا الله شکوری

مشاور محترم در امور آزمایشگاه و دبیر شورای راهبردی آزمایشگاه کنترل غذا و دارو

سلام عليكم؛

        با عنايت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالي، به عنوان «سرپرست آزمايشگاه كنترل غذا و دارو» این معاونت منصوب مي گرديد.

رجاء واثق دارم با به كارگيري توان و دانش فني خود و با بهره مندي از ارتباطات سازنده با ساير سازمانهاي مرتبط در حوزه داخل و خارج دانشگاه شاهد ارتقاء كمي و كيفي خدمات و فعاليتهاي آزمايشگاه كنترل در راستاي تامين هر چه بهتر سلامتي و ايمني اقلام دارویی، مواد غذايي، آشاميدني و آرايشي- بهداشتي خواهيم بود.

                             

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 108767
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست