×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/02/07 - 13:01
  • بازدید : 735
  • تعداد بازدید : 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تبیین دستاوردهای واحد معاونت غذا و دارو شبکه بهداشت و درمان شمیرانات در سال 1398؛

سطح عرضه مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی، عطاری، باشگاهای ورزشی و واحدهای تولیدی زیر ذره بین شبکه

دستاوردهای واحد معاونت غذا و دارو در سال 1398 در اولین جلسه کمسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شمیرانات در محل فرمانداری شمیرانات اعلام شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این جلسه با حضور معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شمیرانات، رییس اداره صنعت و معدن شمیرانات، رییس اداره جهاد کشاورزی شمیرانات، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات و سایر اعضا برگزار شد.

«امیر خلیلی» مسئول مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شمیرانات دستاوردهای سال 98 واحد معاونت غذا و دارو شبکه را برگزاری سیزده دوره آموزشی  مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محوربرای اصناف تحت پوشش شبکه، برگزاری کمیته پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور، مراسم اعطای گواهی نامه آشنایی با قوانین قاچاق اقلام سلامت محور، برگزاری 160 گشت مشترک از واحدهای سطح عرضه مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی، بیست بازدید و نمونه برداری از واحدهای تولید مواد غذایی، سی  مورد بازدید از واحدهای عطاری و سی بازدید از باشگاه های ورزشی منطقه تحت پوشش شبکه بیان کرد.  

او با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص بیماری کرونا گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا 40 بازدید مشترک توسط شبکه بهداشت ودرمانشمیرانات و مراجع مربوطه صورت گرفته است.

در پایان چشم انداز و برنامه های آموزشی و فرهنگی سال 99 شبکه بهداشت و درمان شمیرانات تبیین شد.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 91320
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست