×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/05/09 - 11:23
  • بازدید : 67
  • تعداد بازدید : 67
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
توسط کانون بسیج جامعه پزشکی معاونت غذا و دارو صورت گرفت؛

شناسایی و حمایت از خانواده های نیازمند حاشیه نشین

کمک های مومنانه به مناسبت عید سعید غدیر خم و عید سعید قربان توسط کانون بسیج جامعه پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری کانون بسیج دانشکده داروسازی دانشگاه انجام شد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کمک های مومنانه به مناسبت عید سعید غدیر خم و عید سعید قربان توسط کانون بسیج جامعه پزشکی  معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی  شهید بهشتی با همکاری کانون بسیج دانشکده داروسازی دانشگاه انجام شد.

در این طرح جهادی و اسلامی، توسط افراد معتمد و خیرین مناطق مورد نظر، اطلاعات و وضعیت ساکنین از نظر اشتغال و درآمد جمع آوری شده و مورد بررسی قرار گرفت و به زنان بی سرپرست، خانواده های بدسرپرست، خانواده ایتام و خانواده های آسیب دیده ناشی از شیوع پاندمی کرونا که عمدتاً شغل خود را از دست داده بودند، کمک های مومنانه در قالب بسته های معیشتی ارائه گردید.

بسته های معیشتی اعطا شده به تعداد 150 بسته شامل پنج کیلو برنج ایرانی، یک کیلو لوبیا، یک کیلو عدس، قوطی رب 800 گرمی، بسته چای500 گرم، قند یک کیلویی، روغن مایع یک لیتری بود با همکاری بسیج دانشکده داروسازی به ارزش تقریبی پانصد ملیون ریال تهیه و توزیع شد.

خاطر نشان می شود تلاش بی وقفه بانیان امر بر این است با راهنمایی گرفتن از خیرین و همکاران تلاشگر عرصه جهادی این حرکت انقلابی ادامه داشته باشد.

از دیگر فعالیت های انجام شده با موضوع برگزاری جشن های مناسبتی می توان به برگزاری مسابقه نقاشیدر رده سنی زیر 15 سال،برگزاری مسابقه حفظ آیت الکرسی به صورت کلیپ کوتاه رده سنی زیر ده سال، برگزاری مراسم اهدای جوایز با هماهنگی نهاد رهبری با توجه به سن و جنس شرکت کنندگان، تزئین طبقات و پخش مولودی اشاره کرد. 

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 107362
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست