×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/07/09 - 12:57
  • بازدید : 313
  • تعداد بازدید : 304
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کسب رتبه برتر کشوری توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه

اداره نظارت بر فرآورده های آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، موفق به کسب رتبه برتر کشوری در ارزیابی عملکرد سال 1401 در بین 63 معاونت غذا و دارو علوم پزشکی کشور شد.

در اولین گردهمایی مدیران نظارت بر فرآورده های آرایشی و بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که ر وز چهارشنبه پنجم مهر ماه سال جاری برگزار گردید، معاونت غذا و دارو دانشگاه بر اساس شاخص های ابلاغ شده از سوی اداره کل فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، موفق به کسب رتبه برتر شد.

اجرای دقیق امور اجرایی واگذار شده از قبیل تاسیس و بهره برداری اعم از تولید کارخانه ای ، تولید کارگاهی و تولید قراردادی، مقابله و پیشگیری از عرضه فرآورده های آرایشی و بهداشتی قاچاق، رسیدگی به شکایات مردمی و برقراری تعامل سازنده با اداره کل فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان از جمله شاخص های مهم در انتخاب معاونت های برتر بود.

اداره نظارت بر فرآورده های آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ارزیابی عملکرد سال 1400 نیز موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده بود.

(متن لوح تقدیر معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو)

معاون محترم غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهید بهشتی

رشد و توسعه کشور مدیون تلاش گسترده و همت افرادی است که عمر گرانبهای خود رادر این راه صرف نموده و موجبات افتخار سربلندی کشور را فراهم نموده اند.

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جنابعالی و تلاش و کوشش مستمر همکاران آن معاونت در سال 1401 در حوزه فرآورده های آرایشی و بهداشتی جهت اخذ رتبه برتر ارزیابی عملکرد، ازخداوند منان سعادت روزافزون و توفیقات مستمر در انجام خدمت به مردم شریف ایران را خواستاریم.  

 

دکتر سیدحیدر محمدی

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 132191
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست