×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/07/12 - 08:17
  • بازدید : 363
  • تعداد بازدید : 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر مرتضوی در مراسم تقدیر از خانواده شهدا و جانبازان گفت:

کم لطفی ها نتوانسته از عشق جوانان به آرمان های انقلاب بکاهد

به مناسبت قرار گرفتن در هفته دفاع مقدس از خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان معاونت غذا و دارو دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به مناسبت قرار گرفتن در هفته دفاع مقدس از خانواده معزز شهدا، ایثار گران و جانبازان معاونت غذا و دارو دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

معاون غذا و دارو صحبتهایش را با اشاره به رشادت ها و جانفشانی های شهیدان و جانبازان آغاز کرد و گفت: در سال هایی که کشورمان مورد حمله قرار گرفته بود، جوانان و حتی نوجوانان بدون چشمداشت برای دفاع از خاک و ناموس، لباس رزم بر تن کرده و به دفاع از ارزش ها پرداختند که نتیجه آن آرامش کنونی ماست.

دکتر «علیرضا مرتضوی» ادامه داد: امروزه باید خانواده و فرزندان شهیدان و جانبازان با افتخار به پدران و مادران خود بالیده و آنها را مایه افتخار بدانند.

وی همچینین با اشاره به بی مهری های صورت گرفته در قبال خانواده های شهدا و جانبازان گفت: این عزیزان بدون چشمداشت و توقع برای دفاع از میهن اسلامی پیشقدم شدند و مطمئنا یادگاران ایشان نیز بدون توقع اکنون در سنگر های خدمت حضور دارند ولی متولیان فرهنگی باید با فرهنگسازی، ارزش ها و اثرات خدمات این عزیزان را در بین نسل کنونی ترویج دهند تا از سوی عده ای، خانواده این عزیزان مورد هجوم قرار نگیرند.

دکتر مرتضوی با اشاره به اینکه وظیفه دست اندرکاران اداره کشور، انتقال مفاهیم دوران دفاع مقدس به نسل های آینده است، ادامه داد: جای خوشحالی ست که اکنون جوانان زیادی به عنوان مدافع حرم برای دفاع از مقدسات عازم می شوند.این نشان می دهد که جوانان امروزی با نیت و اراده جوانان دوران دفاع مقدس در کشور وجود دارند و بی مهری ها و کم لطفی ها نتوانسته از عشق و محبت جوانان به آرمان های انقلاب و مقدسات بکاهد.

وی همچنین با تقدیر از کارمند معاونت غذا و دارو، فرزند شهیده سلامت، بانو «اشرف ململی» که در راه تامین سلامت شهروندان و در مقابله با بیماری کرونا به مقام شهادت نائل شد، افزود: رشادت های کادر درمان در مقابله با بیماری کرونا بسیار ارزشمند است و یقین دارم مردم و نسل آینده قدردان جانفشانی های این عزیزان خواهند بود.   

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 97042
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست