×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/11/13 - 08:46
  • بازدید : 69
  • تعداد بازدید : 69
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه برگزار شد؛

دوره آموزشی آشنایی با دستگاه های متولی مبارزه با قاچاق کالا و ارز

دوازدهم بهمن ماه سال جاری دوره آموزشی «آشنایی با دستگاه های متولی مبارزه با قاچاق کالا و ارز» با حضور دکتر «جمشید سلام زاده» معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دکتر «منان حاجی محمودی» معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران در دانشکده داروسازی، تالار مرحوم دکتر عرفان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوازدهم بهمن ماه سال جاری دوره آموزشی «آشنایی با دستگاه های متولی مبارزه با قاچاق کالا و ارز» با حضور دکتر «جمشید سلام زاده» معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دکتر «منان حاجی محمودی» معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی  تهران در دانشکده داروسازی، تالار مرحوم دکتر عرفان برگزار شد.

 در ابتدا معاون غذا و دارو دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش کارشناسان و بازرسان عرصه پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور گفت: مساله مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور چالش امروز جامعه و وظیفه همگانی می باشد.

دکتر سلام زاده ضمن تاکید بر اهمیت مساله مبارزه با این پدیده شوم، همه  نیروهای سازمان های مرتبط را به همدلی و ارتقای سطح فعالیت در این موضوع مهم دعوت نمودند.   

اساتید دوره دکتر «امیر محمد پرهام فر» مدیر کل دفتر پیشگیری از قاچاق ستاد مرکزی و دکتر «علیرضا دهقانی نیا» رئیس گروه مقابله با قاچاق ستاد مرکزی، طبق برنامه زمان بندی شده به تشریح قوانین مربوط به مساله مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور در فضای حقیقی و مجازی پرداختند و ضمن رفع ابهامات بازرسان و ضابطین قضایی به سوال های حاضران در جلسه پاسخ دادند.

در این دوره کارشناسان معاونت های غذا و دارو و بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه علوم پزشکی تهران حضور داشتند.   

لینک گزارش تصویری :

https://fdo.sbmu.ac.ir/index.jsp?siteid=66&fkeyid=&siteid=66&pageid=73356

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 113425
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست