×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/11/12 - 14:43
  • بازدید : 532
  • تعداد بازدید : 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نخستین جشنواره بیمارستان بهره ور برگزار می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از برگزاری نخستین جشنواره بیمارستان بهره ور در روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه در تالار امام خمینی(ره) دانشگاه خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از برگزاری نخستین جشنواره بیمارستان بهره ور در روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه در تالار امام خمینی(ره) دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر محمود خدا دوست ضمن اعلام این خبر، درباره این جشنواره توضیح داد: در این جشنواره که برای نخستین بار در کشور و در سطح دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود، از بیمارستان های برتر دانشگاه در حوزه ارتقای بهره وری و تجربیات برتر ارتقای بهره وری در بیمارستان ها تجلیل می شود.

وی شعار این جشنواره را «دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مسیر مدیریت هوشمند و بهره ور بیمارستانی» عنوان کرد و گفت: در این جشنواره از سامانه مدیریت هوشمند بیمارستانی (HIM) نیز رونمایی می شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره مبنای بازه زمانی ارزیابی بیمارستان ها توضیح داد: در این جشنواره، بهره وری بیمارستان ها در شش ماه اول ۹۷، با شش ماه اول سال ۹۸ مقایسه می شود.

 

وی ترویج فرهنگ بهره وری، جریان سازی در سطح دانشگاه و نظام سلامت کشور، نتیجه محوری و اهمیت دادن به نتایج  را از مهمترین اهداف این جشنواره عنوان کرد.

 

به گفته دکتر خدادوست ترویج فرهنگ بهره‌وری و ایجاد فضای حمایت از برنامه‌های ارتقای عملکرد، ایجاد بستر تبادل تجربیات و الگوبرداری از سایرین، شکل‌گیری فضای رقابت سازنده و خلاق میان بیمارستان‌ها در راستای اهداف بهره‌وری از دیگر اهداف این جشنواره است.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 88222
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست