در راستای تکریم ارباب رجوع و کارمندان صورت گرفت؛
تشکیل کمیته افزایش رضایتمندی کارکنان و مراجعین معاونت غذا و دارو
اولین جلسه کمیته «افزایش رضایتمندی کارکنان و مراجعین» در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به ریاست معاون غذا و دارو دانشگاه برگزار شد.
دکتر «جمشید سلام زاده» در این جلسه به ضرورت برقراری ارتباط مناسب و رفتار حرفه ای با ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: باید درخواست های مراجعین به دقت شنیده شده و با آرامش و بر اساس قوانین تدوین شده در چارچوب ضوابط پاسخگو باشیم.
او ادامه داد: تسهیل روند کار و ارائه راهنمایی های لازم به مراجعان از ضروریات است.
بر اساس صلاحدید دکتر سلام زاده کمیته به دو بخش تخصصی و عمومی تقسیم و وظایف هر کدام از واحدها تشریح شد. در پایان اعضای حاضر در جلسه نیز برخی نظرات و پیشنهادات خود را برای اصلاح فرآیندها و نحوه پاسخگویی حوزه های ذیربط را ارائه کردند و بر برگزاری مرتب جلسات کمیته و ارائه پیشنهادات و گزارش اقدامات انجام شده بر اساس مستندات تاکید گردید.
نظر